Onsdag idag



Igår fick min lilla pärla sommarskor och nya skyltar :) Hon blev så fin så!

Får se om Jocke och Matsi rostlagar henne lite i helgen. Sen lär jag lacka på väl valda ställen så hon blir fin till Rättviksträffen. Blir ingen Saab än, i sommar blir det Volvo ;)

Bytte tändkasset på Matsis Saab igår och sen provkörde vi fort och det funkade bra. Det är nåt speciellt med Saab, det bara är så.

Sen hade vi en mini-garaget-träff på parkeringen här. Det bara blev så. Rasmus hade bytt till sommardäck så vi fick se hur det blev. Fint som snus bidde det!

Idag då.. Jo, ska in till Volvo så Matsi får byta en mutter så mitt däck sitter fast ordentligt, kan ju vara bra :)

Sen ska jag till Heden och skita ner min nytvättade bil för där blir det lite kaffe med Tessisen :) Trevligt!

Sen blir det jobb vid fyra men Dorran har en plan ser ni... Så det kanske blir otroligt bra det här, om alla inblandade går med på planen då naturligvis... ;)

Det blir nog bra :)

Nu ska jag häva i mig mina 8 piller..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: dorran

mmm...vi får verkligen hoppas på det dårå!!!

2010-04-07 @ 12:35:16
URL: http://annicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0