Nerver


Nu börjar jag faan bli nervös! Tur att jag ska få droger ;)

Har ju Dorran med mig så det är lugna filbunken egentligen.... Men ändå! :(

Har precis käkat lite pizzinen med älsk och grabbarna grus. Sen har de dragit till Leksand och ska byta Matsis däck till 18#. Funkade dåligt med 19, tog i dårå... Men men, med lite mod så blir det där också bra! :)

Har vart hos svärisarna en sväng idag, var ute och lekte med hundarna som är mycket lyckliga över att det är vår ;) Springispring och lek!





Får väl se vilka jag springer på i Falun i morgon, jag har ett par stycken att välja på om jag säger så... Dagen samlingspunkt liksom :)


Men men, jag hör väl av mig i morgon hur det har gått och så, om jag inte är helt jävla susig i kolan då. Eller somnar så fort jag kommer hem ;)

Det visar sig hörrni!

Annars får ni ha en bra dag i morgon, jag tänker göra det bästa av eländet, vad annars kan jag göra? :)


Puss på er mina fina <3 (En liten, liten puss till er andra snokeri-miffon också, tycker väl att ni kan behöva det...)


Ibland sover Ziggy lite konstigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0