Ledig dag! :)



Wohoo! Idag är jag ledig och sambon likaså ;) Förutom en liten Apt men det räknas ju knappt!

Skönt att få vakna tillsammans och mata påfågeln lite granna.... Sen åt vi mysfrukost innan dagen aktiviteter tar fart!

Jocke har åkt till Svärisarna med min bil och ska lacka  den lite grann.. Blev lite fel igår men gör om gör rätt liksom ;)

Jag tvättar och väntar på att Clary ska komma hem.

Igår var vi in till Volvo för Matsi stod och målade på 940n. Fy fasen vilken fet bil! Ska bli skoj att åka den i sommar. Kan ju säga att 19#-fälgarna såg jäkla bra ut! :thumbup:

Dagens första sms fick jag av Matsi som talade om att mina lister till 740n har kommit :) Dags att börja sätta lite fart så den är finfin till Rättviksträffen ;)

Jahaja, vad gör ni idag då? Solen skiner ju :)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0