What to do?


Kommer precis hem efter en timmas Powerwalk/Springtur... Konstigt, jag som trodde att jag var alldeles för lat för att ens orka gå fram och tillbaka till Rätt Pris....

Skämt (Eller så roligt var det inte) åsido... Jag har fetångest! Krypningar i benen och jag är ta mig tusan arg.....

Som ni vet så tänker jag alldeles för mycket på nätterna... Låg och vred och vände mig men tyckte väl att det var slöseri på tid så det blev en nattprommenix.

Hörde av mig till 3 personer men ingen respons. Så var det med dom löftena.. Tomma ord..... But hey, Who is taking notes?? 

Är aningens irriterad... Känner mig totalt överkörd, förnedrad och förbisedd... Inte bra. Inte bra alls.... 

Därför tycker jag inte om den personen.

Min vän L har börjat umgås men en person och när den personen påverkar L så pass så att L säger saker till mig som sårar så att de ännu gör ont så blir jag ledsen.
 
Jag blev ledsen då och jag är fortfarande ledsen.  Vissa saker säger man bara inte... Tror inte att L fattar hur ont det gjorde.... 

Det finns roligare saker än när "Någon" granskar en uppifrån och ner och frågar, ska inte du prova de där pillrena jag säljer?? (Förnedrande anyone?)

Nej du tack "Någon", Vill jag ha de symtomen och effekterna så köper jag nog hellre ren Affe. 
Det ger mer för pengarna...

Det är jobbigt att försöka göra sin röst hörd när ingen lyssnar...... Eller lyssnar och byter samtalsämne på en gång till ett mycket mer intressant ämne... "jagjagjag"...

jaja, nu har jag spytt ur mig... 

Detta skulle väl egentligen ha vart ett låst inlägg men försvinner du på kuppen kanske du inte var så bra vän som du säger? 

Jag måste faktiskt också få må bra någon gång....... Vart fan är min bekräftelse? 

Kärlek... Eller nåt



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0