Nr 800!!!


Jajemen! Detta är det 800:e inlägget! Jisss, vart tar tiden vägen?

Har fixat en del idag, fick positiva vibbar inne på kontoret =) Hoppas,hoppas det går åt mitt håll!! Vill verkligen!

Har druckit kaffe med Pullan och Finaste, Pullan är ju också en av mina fina men men... Det blir så mycket copy hos många om jag skriver smeknamnen.... Ja just det!

Ska skicka iväg pappren till Fk idag och hoppas på att de har eld i baken. Om inte annat kan jag ge dom det ;)

Snart ska jag ner på "centrum" som det så fint heter. (Hur fan man nu kan ha sånt storhetsvansinne så att man kallar nåt i Insjön för centrum??)
Ska möta Emma och Puppan ;) Så jäkla länge sen vi umgick! Vi går ju om varandra nu när skolan har börjat igen. Men vi vet vart vi har varandra i alla fall. Det är sann vänskap det. <3  Vet att hon backar upp mig och hon säger sin åsikt istället bara för att hålla med. Jag respekterar det. Jag respekterar henne. Hon respekterar mig. En av finaste =)

Ikväll blir det Hockey!! Ska gå med Hagamannen! Det ska bli skitsköj verkligen! Ser fram emot att få stå i klacken och skrika lungorna gröna och blå. Förhoppningsvis vinner "vi" också =)

Nej nu ska jag slänga  mig ner i soffan och vara lite social innan jag ska träffa Emma.

En sväng till Hedemora i helgen kanske?

Puss och Kärlek <3

Du bara du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0