Middag!


Fy fasen i helsicke vad god mat Lill-Pullan gjorde! Starkt och gott =)

En mycket trevlig middag som vanligt i deras sällskap...

Jag var lite trög i bollen, skyller på jobbskalle.
Men sanningen är att jag börjar bli tröttare och tröttare :(

Funderar på hur länge det håller att jag jobbar så mycket. Men vad ska jag göra? Pengar går ut så det lär ju komma in lite också.... Vill ju jobba också, orkar inte bara sitta hemma.............
Låter bli att känna efter varje morgon för då skulle jag antagligen inte komma ur sängen.

Vill jobba, vill umgås, vill inte vara tråkig och vara trött jämt.... Vill ju leva!

Fy fan vad jag hatar det här............


Usch vad negativt det blev då.... Sorry

Kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0