Idag då?


Var in på jobbet igår och kollade schemat...Tydligen jobbar jag inte förräns på Fredag igen!
Vad ska jag göra med all ledig tid??

Har ju lite inplanerat i alla fall... Onsdag ska jag in med bilen på verkstaden och på Torsdag blir det Falun och Njurmottagningen för lite kontroll och skit... Inga nyheter där är ju goda nyheter så att säga... Men men, finns ju ingenting jag kan göra åt det utan det är ju som sagt bara att gilla läget och göra det bästa av allt...

Ska även ha en långfika med Hinkis här någon dag =) Det gillar vi skarpt! Tycker bara att det är lite svagt av fiket att inte ha någon Soya-mjölk men jag funderar starkt på att ta med mig en liter dit =) Undrar vad de säger då? jaja, deras problem, Måste väl tänka lite på mig också.... Eller?

Men vad göra idag då? Skulle ha vart tilll Mamma en sväng kanske men det känns faktiskt lite sent påtänkt just nu.. Tar ju en timma att åka, å andra sidan så är väl mamma knappt klädd än... Morgontröttheten ligger i generna känns det som =)

Jaja, får ta det nån annan dag den här veckan, har ju som sagt tid! =)

Diska kanske.... Men ska dricka upp kaffet först =)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0