......


Det har gått bra på jobb idag... Skönt =)

var hem till Pullan efter jobbet, jag har fått egna rökskor!! Alltså, skor som man har på sig när man går ut och röker.... Bebisrosa Foppatofflor, lite glittriga var dom också =) Finfina!

Nu har jag diskat upp disken som blev efter Fredagens middag och Markus projekt med de politiska bollarna...

Ska väl ta mig i kragen och få till de där papprena också som ska in till Fk.. men Örk! Jodå, måste det.

Nä, dags att skörda tror jag bestämt! =)

Kärlek <3

Men Dorran! Jag är sugen på smörgåstårta!

Kommentarer
Postat av: dorran

men Dessie..jag vill oxå ha smörgåstårta!

2009-09-27 @ 17:49:09
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0