Det finns alltid lite plats



Jo det blev lite Chili Cheese med Emma =) Det finns det alltid plats för! Synd att det är lite osexigt att tugga en tuggtablett typ mitt i maten men whatever.....

Massa skitsnack och världsproblem lösta! Synd att det är så svårt att lösa de små problemen i livet bara... Men de brukar ju ge sig med tiden.

I morgon ska Lill-Pullan ta stygnen fårn sitt sexiga ben =) Så 8:20 ska vi vara på Vc. Blir väl lite morgonkaffe innan så jag dyker väl upp där vid en halv åtta eller nåt....

Fasen att jag ska ha så svårt att låta bli att skicka bitchiga sms... Men ja, jag tycker faktiskt att du förtjänar det när du inte kan bestämma dig. Kom igen nu, vad finns det att förlora egentligen?

Anyway... Kanske ska lägga mig och läsa lite grann nu. Håller ju på att plöja igen Ron Jeremys bok. Det blir den tredje boken jag läser som är skriven av en porrstjärna. Den är ju inte lika bra som Traci Lords eller
Jenna Jamesons men den duger att skumma i =)

Nej nu går jag mot sängen!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0