Dåligt uppdaterat... I know



Ja du, vad har hänt idag då? Var uppe vid en 8 för bilen skulle ju till Verkstan kl 9ish..

Så ner för lite kaffe och sen iväg, ner till Pulllan för lite mer kaffe =)

Skulle bara kakor men då har jag ju naturligtvis lämnat ifrån mig hemnycklarna tillsammans med bilnycklarna... *suck*

Iväg med Pullans om skulle till vc ändå så sen kom jag in i hemmet =) Ner och handlade och sen har det bakats de antagligen märkligaste kakor som har sett dagens ljus! Men det gick att äta i alla fall =)

Har vart hos Pullan och Fifi och ätit god mat och skrattat åt Markus. Kan man göra annat eller?? Mupp... ;)

Så, i morgon är det Läkarbesök på schemat... Fy fallera! Det är ju inte direkt en nöjestur om man säger så. Tycker om min läkare men jag tycker inte om det han säger.. Fast det är ju inte hans fel direkt...

Jaja.. bladder bladder...

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla you tube

Fuck a shy laplander

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0