Dåliga dagar blir ibland bättre


Dagen började väl kanske inte så himla bra.... Var deppig som fasen :(

Var iväg till vc och lämnade lite prover. 4 för blev det, ett mer än det brukar vara... Och fastande skulle jag vara... Hmm.... Undrar jag vad de har hittat på för något nu.... Jaja.. Det lär jag ju få veta den 17e.

Åkte direkt till Hinkan och drack frukost (kaffe). Sen hittade jag Dorran och Daisy utanför ica. For hem till henne och drack Lunch (Red Bull). Joxzon kom förbi där en sväng...

Var hem och pulade i Seifer lite piller sen hem till Joxzon och dog lite på soffan...

Till Jobb där jag var på superbra humör tills kl 15.... ojojoj....... Joll joll.... Men jaja, det blev ju bättre när Hagamannen kom =)

Var iväg en sväng på rasten.... Kom tillbaks till stressmoment 22 som höll i sig till klockan var 20:50 ungefär. Då blev det dags för en kopp kaffe och lite skitsnack tills jag lämnade rapport...

Så... Just nu är jag bara snurrig i skallen..... Börjar kl 7 i morgon så vi får väl se hur mycket sömn jag lyckas skaffa mig.

Har dödligt ont i ryggen så jag funderar på om jag ska lägga mig på Clarans Massagebänk och njuta lite =)

Låter som en ypperlig idé tycker jag!

Nej, nu ska jag lyssna på lite musik tror jag =) Blir ingen powerwalk i natt i alla fall =)

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0