Ändrade planer...som vanligt



Det gick bra att jobba i alla fall =)

Skulle ha jobabt spring i morgon (17-21) men det får bli så att jag jobba 7:30-14 i stället... Tror att det blir bra med timmarna i alla fall :/ 

Detta är ta mig fasen förvirrande!!

I morgon ska jag ta mig i kragen och fixa alla papper jag ska skicka till Försäkringskassan. Hmm.... Tror att jag har koll men som sagt. Men mig vet man ta mig fan inte!

Fast Dorran verkar vara mer förvirrad än jag nu för tiden...

"Hon är chef där nu"

"jaha............................... Vem då?"

haha! Mupp <3

Jaja... ska nog gå och knyta mig nu....

Dom jävlarna har fått mig! Har börjat spela Farmville!! jag har fått en kossa =)

God Natt och mycket kärlek till dig! <3

Kommentarer
Postat av: dorran

jamen va fan!!!!!! det e inte så lätt när man inte har nån hjärna:)!!! eeeh...kram

2009-09-27 @ 08:58:49
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

hade jag orkat så har jag gjort en smårtgåstårta om dagen , men vi måste nog vänta lite...

2009-09-27 @ 09:00:33
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0