Akuten



Idag har vart ännu en sådan dag där jag knappt har vart hemma.

Pullan skulle vara på Vc 9:40 så vi tog lite morgonkaffe och drog sen iväg.
Sen låg jag på deras soffa en stund...


Åkte hem, hann diska typ halva min disk när Pullan ringde. De hade ringt från Vc och sagt att hon skulle åka till akuten i Falun och kolla benet.

Sagt och gjort vi for iväg dit... Där fick vi vänta och vänta. Sen in i ett rum och vänta lite till. Till slut kom det en läkare. Fast han ville bara ha rummet så det blev till att flytta ut i väntrummet och vänta ännu längre...
Sen fick vi ett annat rum, där behövde vi inte vänta så hjärtans länge.

Det kom en At-Läkare som hette Anna om jag inte missminner mig helt fel.
Hon rådfrågade en kollega så de beslutade att det svarta skulle bort. At-Läkaren Anna fick assistans av en Undersköterska som tog befälet.
(om ni inte visste det så är det typ Uskorna som styr upp Sjukhusen) Men det satt fast så jäkla bra så det fick sitta kvar.
Nu ska Pullan in på Vc varje dag och lägga om eländet! jaja... Vi får hoppas att det blir bra till slut i alla fall...

Efter Akutbesöket så var vi på Max! Götta!

Nu är jag hemma och tittar på Greys och fryser.... Hoppas det där jag fixar löser sig snart...

By the way, parmiddag på Fredag igen... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0