Tacos + Idol


Japp! vaknade i morse dårå (räknar inte de andra 4 gångerna jag vaknade under natten). Låg och drog mig i typ 5 minuter. Sen ringde telefonen, det var Lill-Pullan. "Skulle du med eller?" Hade totalt förträngt att jag skulle med när hennes ben skulle läggas om!

Sagt och gjort. På med kläder och borsta tänder. Paniksvälja tabletterna och sen kom Pullan. Väl på Vc fick jag och några andra som satt i väntrummet stränga order om att ta Nöffnöff-sjukanvaccinet. Av vem? Jo, den berömda B.

Pullans nya väninna heter Birgitta och var bland det yraste som någonsin har satt på sig sskkäderna tror jag. Hon var ju helt exalterad över pullans sår för "det höjer sig så fint, fast det är ju lite rodnad runt sårkanterna". Det fick vi höra typ 10 gånger tror jag....

Jaja, när detta var färdigt styrde vi kosan ut mot.....ja...... Ingenstans faktiskt. Pullans mamma bor in the middle of nowere. Ett sånt ställe som är jäkligt skönt att komma till men man är glad när man åker hem =)

Vi fikade goda chokladrutor och kaffe =) Mycket trevligt!
När vi hade tryckt i oss färdigt (jag tog 2 chokladrutor och Pullan 4. Gott!) så åkte vi hem och mina odjur fick klorna klippta. Välbehövligt....

Jag åkte till Emma och vi drog till jysk där jag beställde två möbler till mitt nya, fina, härliga hem!
Chili cheese blev det ju också naturligtvis =)

Hem och gjorde ordning mig sen drog jag och Joxzon till Fifi och Pullan. Jag fick Martini! =) Göttans!

Käkade lite Tacos och barnen spelade Fifa. Sen blev det Idol. Jäkla Fifi och Pullan som har fått mig att se detta eländiga program!!

Tove är bäst!!! Erik också!! Vissa andra suger skit!! =)

Jaja... Nog med babbel tror jag =)

Kanske dags att sova så snart jag har druckit upp mitt te....

Jobb i morgon kväll i alla fall. Sen massa mys! <3

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0