Mitt i natta


Hemma igen! Var en del folk uppe i Leksand men vi åkte hem rätt snabbt. Den senaste 1½ timman har vi suttit i min bil och löst världsproblemen.

Sommaren som gick har avhandlats. Vi är jäkligt överrens om att det vi har hunnit uppleva hittills är en hel del! Mer lär det nog bli... Vissa i ens liv kommer man närmare än andra, så är det bara. Jag och Emsan är nära.


Ohh! Tomb Raider på tv! Inte går det att sova nu inte! =) Har visserligen filmerna men det är nåt speciellt med att se det på tv. Vet inte varför.

Får inte glömma att ställa om klockorna innan jag sover!

Nej nu tänker jag ha lite kvalitetstid med mina Bebisar! =)

Pöss på er för att ni finns!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0