Life Goes On



Jäklar vad usel jag börjar bli på att uppdatera men sanningen är att det inte händer så fruktansvärt mycket. Det flyter liksom på i stilla mak. Inget ont i det.

Jag börjar landa och vänja mig vid att bara jobba 50%. Känns som att det var rätt. Det har blivit lättare att tillåta mig själv att vila när jag behöver. Faktum är att detta inlägg skrivs från sängen. Mycket tid spenderas i Clarans soffa och det är hjärtans skönt! Kan vara mig själv i sällskap av de personer som jag omger mig med och de älskar och accepterar mig för den jag är, med alla mina fel och brister. För tro mig, jag har sådana. En hel massa.

 
Fast det finns en som tycker att det bara är bra och possitiva saker med mig. Det har jag däremot svårt att tro....


Har släppt en hel massa saker. Har känt mig som en helusel människa en period men det skiter jag faktiskt i nu. Jag bad inte om den vänskapen och det är ingen person jag saknar. "Den" lyssnade ju ändå inte.
Måste ju följa mina egna känslor och jag kan fan i mig inte låta bli att må bra för andras skull. Eller? Har jag fel?

Förresten, har ni fattat än att jag ska flytta? Ska bli så jäkla skönt! Det är inte långt kvar, 1a november.
Snacka om att vi börjar få ett litet kollektiv där nere =) I like it!
Så, just nu flyter det liksom mest på och det går som jag vill =) Var inte det på tiden tycker ni?

I morgon kväll blir det Taco-kväll med Fifi, Pullan och naturligtvis den lilla enerverande skitungen Marcus/Björn/Danny/Ola...

Han och Koko är så jäkla dryga tillsammans! Tur att de inte är bröder, fast Marcus kallar ju faktiskt Koko för Storebror... Ja Jisses du..
Hoppas de spelar Fifa så de är någorlunda tysta..

Fast Marcus är skön, han är ju bra på att putta folk i alla fall =)

Ja just det Dorran, det har jag inte hunnit berätta. Ring mig =)

Nähä, jaha... Dags att kliva upp nu kanske? Här kan jag ju inte ligga hela kvällen. Eller kan kan jag ju, men jag vill inte. Inte ensam i alla fall....

Hoppas ni har det bra

Kärlek

Kommentarer
Postat av: dorran

hmm,det lät spännande;) hörs senare dårå!

2009-10-09 @ 05:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0