Kvällen



Blev ju vaccinerad idag. Så nu får vi se om jag får några extremt farliga biverkningar. Vet ju att jag blir ännu mer sjuk om jag åker på bacon-sjukan så jag tar hellre biverkningarna...

Joxzon har precis åkt hem, vi har tittat på Arne Anka. Roligt! =) Den är så jäkla bra.

På Fredag blir det fika med Hinkan-Pinkan! Gött! I Love to fika! ;)

Åh, nu kände jag att jag hade lite ont i armen som jag fick sprutan i faktiskt. Fast, det kan ju vara träningvärk från gårdagens träning.... Eller träning och träning  ;)  Men all motion är bra motion, eller hur?
Sen är ju vissa motionsformer roligare än andra.....

Sååå...

Sova snart kanske... Men först en varm, härlig dusch... Fryser!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0