Hemma igen!


Jaha så har man gjort det också =)

De hade det porslinet jag ville ha så nu har jag en komplett fin lila servis! Fint som fan!

Skrev ett sms till Björn att jag var aningens närmare honom än jag brukade vara och så dök han och Flippis upp på Ikea! Det avr då verkligen länge sen jag såg honom så det var roligt =)

Sen åt vi på Max och jag kan säga att Max i Barkarby är bra mycket snabbare än Max i Borlänge. De kanske är mer vana vid stress, jag vet inte men gött var det i alla fall =)

ja just ja! På vägen ner så stannade vi till på Godisgallerian i Enköping och köpte lite godis. Jag hittade lite godis av tvivelaktig sort (ska visa sen). Ja du, mycket ska man se =)

Just nu väntar jag på att Emsan ska äta klart så vi kan åka till Rätt Pris och fixa klart en grej till Prinsen. Ingen kan komma och påstå att jag är en dålig flickvän i alla fall...

Sen ska vi till lägenheten och fixa lite. I morgon ska jag och Fifi bära möbler så jag får flytta färdigt!

Funderar faktiskt på att ta ett bad ikväll =) fast jag inte har soffa eller säng där. Bada kan man ju i alla fall eller hur?

Nä, vi satsar på flytt i morgon. Vill du hjälpa till? ;)

Puss och kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0