Fiskifisk


Ja, har väl inte fått så himla mycket gjort idag :/  Var ner och hämtade mitt paket på Rätt Pris, sen hem till Dorran och drack kaffe. Vi åt upp de sista bullarna =) Daisy fick också smaka för hon är så söt!

Hem till Joxzon för lite mer kaffe och en, nej två cigg med Dorran innan hon skulle till jobb.
Nu är jag hemma, Joxzon är och hjälper paranteserna med nåt.

Men, jag har i alla fall vattnat fiskisarna lite och gjort rent pumpen. Så nu är dom också glada! När jag har flyttat färdigt ska jag investera i fler firrar. Jag menar, nu när det verkar gå bra i akvariet. De verkar må ganska bra nu =)

Snart iväg till Leksand för lite ärenden.


Hej så länge

Ja just, hon på Fk fick tag på mig till slut men jag tror att jag kanske krånglade till det för henne... Jaja, de ska ju jobba för lönen de också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0