Fika med tjejerna!

Var som sagt in till Anna och Camilla på Vikariecentrum med en Sockerkaka! Vi fikade lite och pratade allmänt. Lämnade kakan där för de behöver lite smask tycker jag.

Tycker att de gör ett bra arbete och de glöms ofta bort så jag tyckte att de skulle få lite uppskattning. Vissa fattar nog inte vilket jättejobb dessa tjejer gör.

Kvällen har vart ganska givande tycker jag. Var en sväng med Pullan till Leksand för att köpa lite cigg och godis.
Sen hem till henne och Fifi för lite soffmys =)

Fifi drog en massa låga skämt som vanligt och man kan ju faktiskt inte låta bli att skratta =)

Hem till Csi och sen kom Prinsen förbi. Mys som fan! <3

Imorgon åker Emsan till Hagfors! Kommer hem på Fredag! Saknar henne redan :(

Nu blir det nog sängen för mig. Vad morgondagen bjuder på vet vi inte än, det tar vi som det kommer.

God Natt mina vänner!

Kärlek

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0