Det rör på sig


Hallåj!

Var som sagt ner till Joxzon en sväng igår. Försökte befalla min Bitch Fifi att baka kladdkaka åt mig men nähä! Den gubben gick inte! Bad Bitch!

Men Pullan däremot! Hon ställer upp hon =)

Så jag och Joxzon drog ner till Rätt Pris och köpte Kakao och hämtade ut mitt nya bredband. Ni trodde väl inte att jag skulle sitta i lägenheten utan? Det går ju inte för sig.. Bloggberoende ni vet...

Så.. Ner till Bryggarvägen och drog ihop en kladdkaka! Gott som fan!

Bara så ni vet så börjar jag blir för gammal för att få barn! Snart är det för sent! Ajajaj... Jävla pucko..

Sen hem och sen till Joxzon. Provade bredbandet och frågan är om inte det är snabbare än mitt i huset just nu! Jävla Telia, krångel och krångel och segt och tv:n funkar typ när den vill... Kvalitet? Nej. Usel Service? Japp! Betalar man för mycket för det man får kanske....Jo, det kan du lita på!

Sov kvar hos Joxzon, det är så jäkla skönt att gå och lägga sig i en varm säng och inte frysa på natten =)

Snälla, snälla Prinsen <3

Idag har jag, Joxzon och Dorris flyttat lite kartonger och vardagsrumsbordet! Så nu är det lite flyttat i alla fall =)

Jag och Dorran har faktiskt packat lite också Pasi! Grogg och snapsglas ;) Behövs nog...

Ska man äta nåt idag tro? Undrar vad...Det reder sig.

Ja just! På Fredag kommer min Syster! Lillasyster! <3 Stannar inte ens ett dygn men jag får i alla fall se hur hon ser ut =)

Ska sätta henne i lite arbete så det blir nog bra =)

Allt bra med er förresten?

Kärlek





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0