Det närmar sig...



Upp i ottan idag! Nej, kanske inte riktigt men vid en 8 i alla fall. Hinkan höll på att glmma bort mig precis som jag trodde =) Men det blev frukost på Gårdscafét. Göttans!

Sen in och pratade med Stubbans lite, hade inga bullar med mig men det tar vi en annan gång =) Lovar!

Var till lägenheten som börjar bli tom och fin och redo för mig! Mätte och mitt köksbord går nog ta mig tusan in! Sketans bra tycker jag i alla fall. Så nu börjar det likna nåt!

Flytten närmar sig kan man säga.... Skönt!

Just nu sitter jag hos Emma och super i mig dagen Red Bull. That´s what keeps me going.... Bra skit det där ;)

Jobb i morgon, Dag, inte kväll som jag hade fått för mig så fint... Snurrig i bollen, men bara lite lite.

Jaja, ska väl se hur det går för Emsan med hennes väggord.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0