Bättre sent...



Såg att jag aldrig publicerade inlägget här under men som sagt, bättre sent än aldrig =)


Idag har garaget blivit utnyttjat. Koko har vart här och grejat lite.
Jag flög runt och gjorde en massa andra halv-viktiga saker så jag blev alldeles trött.
"Gå och vila en stund du" sa Koko så det gjorde jag medans han spelade
x-box. Skönt! Vissa förstår vad jag behöver ibland <3

Senare kom Mats förbi och det grejades lite mer i garaget, då spelade jag x-box =)

Nu har jag vart ner till Lill-Pullan en sväng och vi drack te och åt sockerkaka och skrattade åt katten!
Stackarn har blivit kastrerad idag och är helt pårökt och tittar i kors åt fel håll =) Ser skitrolig ut!

Nu ska jag ta mig lite kvällsfika och sen blir det sängen, ska ju på utbildning i morgon. Blir bra det.

God Natt på er

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0