Addicted? Yes you are...



Det måste vara svårt att INTE älska min blogg eller hur?

Jag vet att ni är beroende....Fast en del av er inte tycker om mig eller rent av hatar mig och allt jag står för, så kan ni helt enkelt inte låta bli! Tro mig! Jag vet. Hur jag vet? Det du ;)

Har vart hos Finaste och myst <3


Dagens fråga; Hur många gånger har jag pratat med Emsan idag då? Ja... det är väl ett par stycken i alla fall ;)

Jobb i morgon igen! Sen ledig helg =) Blir ju Ikea på Lördag i alla fall! Har jag flyttat blir det lite sprit också, fast bara lite ;) (Shh, mamma läser)


Dorran är sjuk! :( Faaan! Jag som skulle jobba med henne i morgon! Inte bra, inte bra alls.... Jag som såg fram emot en dag med skratt.

Fasen vad jag är sugen på Smörgåstårta då! Nån som har lust att göra?? Någon? Inte? Snälla....

Nej, dags för lite nytta innan sängen väntar.

Smörgåstårta mottages tacksamt!

Puss och Porr

Kommentarer
Postat av: Helena

Fan ta dig Dessie nu bidde jag å sugen på smörgåstårta, fan va gott de vore...

Puss på re

2009-10-29 @ 21:51:47
URL: http://leensliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0