Utbildning



Hej!

Dagen började ganska så tidigt idag. Eller inte, skulle gå upp kl 7 men kom upp tjugo i åtta... Jaja, det funkade det också =)

Vi åkte vid åtta så vi kom i bra tid till Falun där det serverades frukost. Sen drog utbildningen igång. Försäkringar handlade det om.

Så idag har jag lärt mig en massa nytt igen.

Snön har fallit (fallt??) hela dagen så när vi åkte hem var det vinterväglag. Ja det var väl på tiden måste faktiskt till och med jag säga som inte är ett stort fan av snö...

Ikväll var det meningen att jag skulle mysa med Prinsen men eftersom han ligger hemma och spyr så hoppar jag det idag... Tack men nej tack...

Skulle egentligen hålla på och pyssla och lägga in kläder idag men jag känner mig inte direkt i toppform. Ont i kroppen och slut...

Hoppas att det går över tills i morgon och att joxzon mår bättre då. För i morgon ska vi ju öla lite och spela x-box!

Otroligt kvinnligt!! Eller hur Linda? ;)

Nej, undrar om man ska ta och bada lite snart..

Puss på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0