Tv-Bänk: Check



Finaste och Fifi har vart snälla och satt upp skåpen till tv-bänken. Pullan satt i soffan och sa:höger,upp,ner,vänster,nej lite till.... ;)

Bra blev det i alla fall =)

Så här ser det ut nu:



Lyktorna ska flyttas runt lite och lite mer fix men you get the picture, eller?

Just nu ligger små-prinsarna i sovrummet och sover.

Mysigt va? =)


Seifer har följt efter Balthazar i ett dygn nu. Han är lite hoppig och fundersam. Balthazar är skitglad verkar det som! Jag tror att han tycker om att flytta. Eller så är han helt enkelt bara van =)
Jag menar, det här är faktiskt 10e gången han flyttar.

Mina Små-Prinsar <3 Många Prinsar i den här famlijen. Små-Prinsarna och så Prinsen. Men det finns bara en Prinsessa och det är jag =) Faktiskt.

Om man skulle ta ett litet bad kanske och slappa lite?

Blir ju mys med Prinsen sen <3

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0