Men okey?



Ni vet när man vaknar med ett ryck och vet att det var något viktigt man skulle göra på en speciell tid?

Så vaknade jag i morse... Jag slog upp mina gröna 9:10 och var utanför dörren 9:15. Skulle ju vara på Vc 9:30 och ge bort (eller betala för att bli av med) ett rör blod.

Kom i tid i alla fall... tur att man är snabb när det väl gäller =)


Var hem till Joxzon efter det och drack lite kaffe. Sen åkte vi till Borlänge. För Lill-Pullan fyller ju år i morgon så vi köpte Present!!! =)

Joxzon köpte 2 nya tv-spel så nu ska jag fräsa ner till honom och pröva dom! Roligt! =)

Tur att vi har samma-lika intressen ;) Det underlättar liksom en hel del när man tycker om att göra samma saker.

Anyway, ner till slottet! ;)

Har förresten inte rökt nånting idag... *suck*

Puss och porr!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0