Men brudar skärp er (Kärleksråd från en "kärring")


Jag tycker att det är ganska roligt att min Pojkvän förbluffas över min acceptans. Samtidigt blir jag förbannad för vad finns det för jävla brudar där ut?

Allvarligt, varför skulle jag bli sur för att han åker till Hampus och skruvar? Eller att han åker till Volvo? Eller att han och Mats är i mitt garage och skruvar?

Det blir jag inte och det är det han förbluffas över.

Kommentaren idag var: "hade jag vart tillsammans med någon annan hade jag blivit halshuggen" Mitt svar var; "ja men nu är du ju inte det så åk du" (Han skulle till Hampus)

Jag äger inte min pojkvän. Han behöver sitt precis som jag behöver mitt. Svårare än så är det inte. Orka träffas jämt? Nej tack... Jag vill sakna honom någon gång också och vill att han saknar mig.

Man behöver inte sitta ihop, är det konstigt att de tröttnar på intensiva tjejer? Nej, tänk er själva liksom...

Jaja... Ni lär er nog så småningom. Eller så är vi bara olika =)

Puss på er och mycket kärlek






Kommentarer
Postat av: Emma Hagman

Alla är vi olika, tryggheten är inte densamma!;)

2009-11-19 @ 16:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0