Jämställdhetskonferens


Idag har jag vart i Borlänge på Jämställdhetskonferens hela dag. Mycket trevligt och mycket intressant. Vi har gjort värderingsövningar och haft föreläsning av RFSL.

Jäkligt givande dag!

På Torsdag ska jag på Repskapet. Jag är ju Suppleant och Fifi ser inget och Bethis är någon annanstans. Så då ska jag följa med. Ska bli intressant...

Jaha, nu ska jag nog lägga mig i ett varmt och skönt bad. Man blir lite lätt tung och trött i huvudet efter en sån här dag. Sen ska jag fräsa (gå) ner till Rätt Pris och handla lite för jag är sugen på att baka! Det blir något lätt. Kladdkaksmuffins =)

Så vi hörs senare.

Puss och Porr.... Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0