Fredag idag!



Jajemen idag är det Fredag och jag har sovit riktigt riktigt uselt....

Vaknade runt åtta och gick upp och gjorde kaffe. Fick sms av Dorran och vi kom överrens om att vi skulle åka till Läxand eftersom vi hade ärenden.

Så, hon kastade av mig på Arbetsförnedringen och jag gjorde mitt och hälsade även på brudarna på Vik.centrum en sväng medans Dorris var på röntgen.

Sen på Bapoteket och Glasbanken och sen hem.

Prinsen kom förbi och snart ska jag iväg till Rättvik och hämta Linda. Så ikväll blir det mat, öl och x-box =)

Härligt!

Skrivs sen!

Pöss och porr

Kommentarer
Postat av: jossan

Måste bara att jag älskar att läsa din blogg, du är så härlig

Kram på dig

2009-11-06 @ 21:15:51
URL: http://tolletin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0