Flyttat!



Halaa! ;)

Idag har jag gjort fetnytta!

Jobbat idag och jäklar vad vi har vart duktiga! Det har flytit på skitbra och vi har gjort en massa runt-omkring-saker-som-är-viktiga-men-som-man-aldrig-hinner-med. Hängde ni med? =)

Efter jobb åkte jag hem och träffade Joxzon. Vi gick om varandra igår så det var ett tag sen vi sågs. Blev en snabbträff, jobbet kallade.

Sen åkte jag ner till Fifi och Pullan och jag och Fifi åkte till Leksand och hyrde släp.

Hem till kåken och packa sen till lägenheten och lasta ur. Hade ringt till Pasi och smörat gärnet så han kom och hjälpte till =) Tack! Tack! Tack!

Emma kom och hjälpte till, hon har även piffat lite här, Piff-fian =)

Just nu sitter jag och kollar på röran =) I morgon ska jag ner på Clas och inhandla lite nödvändigheter.
Ja jag orkar nog GÅ ner till Clas, kanske... (varning:Internskämt)

Nu ska jag ta ett bad! Åh vad skönt det ska bli =) 

Sov Gott nu!

Kärlek

 

Kommentarer
Postat av: dorran

orkar du vekligen det???

2009-11-02 @ 05:59:36
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0