Du, din ******



Som sagt jag är förvånad. Ärlighet varar längst och just nu har du jävligt lite av den varan. Du sårar min vän och eftersom du gör det är du fan inte ens värd vatten i mina ögon.
Lite jävla respekt kan man faktiskt ha fast man är slut som par.

Kom för fan inte till mig och beklaga dig hur dåligt du mår när jag nyss har hört min vän gråta i telefonen för att du ljuger! Du ljuger!

Lägre än du kan man inte vara!

Vad fan är det för fel på folk?

Gör slut, flytta isär och träffa sen nya. Men fan inte medans ni bor ihop med exet!! Jävligt respektlöst och såna människor förtjänar att bli spottade på. Hur svårt ska det vara att respektera den man har levt ihop med?

Du förvånar mig..... Go fuck yourself

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förjäkla bra skrivet!!

2009-11-19 @ 23:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0