Så vart det!



Ibland är män tröga... ganska ofta faktiskt. De lyssnar inte riktigt på vad fan man säger utan tar för givet att allt man säger är skit.

Jag förstod faktiskt att det skulle bli så här men vissa saker måste man fatta själv.

Sambon klarar inte att ha valp och valpen mår inte bra hos oss. Katterna mår inte bra av att ha hund i huset. Summan = Valp bort.

Valpen går komma tillbaka till sina syskon och leka järnet igen, vilket är bra =) Jag kommer att propsa på att valpen får komma någonstans där han har någon att leka med. För hur det än är så har jag naturligtvis fäst mig vid honom (och han vid mig) så jag vill ju att han ska ha det bra!

När man älskar ett djur och bryr sig om så är det i mina ögon starkt att inse att djuret i fråga har det bättre hos någon annan.

Det inser jag nu.

Annica: Se det så här: Vi behöll inte i flera veckor och misskötte och han fick må dåligt. Vi gör det bästa för honom och katterna. Även om mitt hjärta vill behålla honom.

Fan att man fäster sig så fort...

Mitt hjärta gråter....

Kommentarer
Postat av: dorran

lilla fabbe<3!!!!

2009-05-09 @ 06:28:09
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0