Pirripirripirr


Fy fasen vad nervös jag är! Är redan nervös och har fjärilar i magen för det jäkla teoriprovet och uppkörningen!

Nu håller jag på att utarbeta en plan... ska nog ta semester första veckan i Juni... så jag kan plugga och plugga och plugga igen =)

Då drar jag nog till Gävle där jag har hjälp av 2 som har körkort som kan förklara.. Mycket bra plan tycker jag..

Den är hur bra som helst!

Tar med mig datorn och Bonniers trafikskola också så kan jag plugga ordentligt... Linda behöver ju också plugga så det blir väl kanske något gjort i alla fall =)

Jodå, nog ska vi fixa det!

Om hon bara kunde kliva upp ur sängen och svara i telefonen så kunde jag delge henne mina fina planer också ;) jag menar det är ju en fördel. Men jag vet ju att jag alltid är välkommen hemma hon henne och Stefan. Precis som de alltid är välkommna här =)

Som tur är så känner sig Annica bättre idag. Hon var inte riktigt pigg igår kan jag säga... Hade ställt in mig på att jobba med någon annan men fick ett h'rligt sms om att hon kommer! Bra!

Nä, nu ska jag hämta lite nytt kaffe, kanske köra ett teoriprov igen....

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0