Mycket i grytan



Nu var det ett par dagar sen som jag uppdaterade men det har vart lite mycket att göra.

Fredag jobbade jag 7-16 och sen åkte jag direkt till Bryggarvägen och där var det grillning och god pastasallad =) Vi kom hem vid en 21 kanske.

Lördag var det dags för jobb igen 7-16 och grillning på kvällen. Mycket senare blev det. Var hemma vid en 23 ;) Tiden går ju fort när man har roligt!

på Söndagen jobbade jag 7-15, kämpig helg. Sen åkte vi till Långshyttan direkt när jag hade slutat... inte var det några fel på däcken tyckte Janne men han balanserade dom åt mig. Sen var jag ner i ett dike med vänster bak ;) Konstiga utfarter de har där ute...

Tydligen måste jag byta bromsbelägg fram för det sitter fel sort där... Men hejsan vad bra....

Sen var vi ut till Mamma och S-e och drack lite kaffe...

Knase skulle prompt på Max så det vart ett beök där också...

Idag känner jag mig aningens sliten efter helgen. Får sova imorgon också men på Onsdag är det utbildning..

Nu ska jag äta något, kurrar i magen =)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0