Låt mig va!



Är så in i helvete deppig just nu... Känns som om jag ska gråta ihjäl mig och tårarna tar aldrig slut...

Grät på väg till upfödaren när jag gick dit med Fabbe. Grät som fan när han inte ville gå utan gnydde och reste sig mot mig.
Svalde gråten hos uppfödaren för där var det kalas. Höll honom hela tiden där.

Bröt ihop på Bryggarvägen vilket resulterade i att Clary drog fram akutölen.

Kom hem för ett tag sen och grät när jag kom innanför dörren, grät när jag tog bort hans saker och gråter som fan när jag skriver det här.

Det gör så jävla ont i mig!! Hur kan man älska någon så jäkla fort??

Vill inte prata med någon, vill inte jobba, vill inte se någon.... Vill bara ha tillbaka honom.

Fy fan i helvete...

Låt mig slippa leva..

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super helg :)

2009-05-10 @ 00:24:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh låter inte som en bra helg :(

beklagar

2009-05-10 @ 00:24:46
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0