Halkbana


Idag har jag gjort halkbanan! Fy fasen vad roligt det var! Halka mig hit och halka mig dit =) Lite allvar i leken var det allt men det var roligt!

manöverbanan slapp jag, det var bara en som skulle göra den =)


En sån här fast rostbruna halkade jag runt i. Skulle inte tacka nej om någon kastade nycklarna och regbevis i knät på mig =)

Nu håller jag på och väntar på att makaronerna (!) ska bli färdiga. Ska ju iväg och tjejrusa idag också. Blir hämtad vid kl 17:00. Tur att jag hann med bussen så jag hinner äta...

vill åka till Linda nu!  Plugga lite teori och mysa och käka =) Det är fan livet! Längtar tills hon flyttar "hem" igen.

Nej. Mat.Nu.

Hej

Kommentarer
Postat av: Kidneybönan

Ja, jag kommer fortfarande ihåg hur kul det var att köra halkbana. Snacka om att jag skulle vilja göra om det!

2009-05-13 @ 22:07:21
URL: http://kidneybonan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0