Delar med mig

Detta skrev jag på mitt Space någon minut efter förra inlägget....



Idag har jag vart ut och luftat Turbon =)   Ett mindre roligt ärende dock men men är man kund på Sjulhuset så är man...   Värdena var åt skogen faktiskt... Eller det kunde vart sämre men det kunda även ha vart bättre... Sämre blir det i alla fall...   I fortsättningen blir det annan kost som är bra för de usla värdena och tätare besök.   Positivt är att nästa besök KÖR JAG SJÄLV!!!!  Jag är fan redo! Märker själv att jag KAN.   Det handlar inte om att bara sätta sig bakom ratten och gasa-bromsa. Det är så jäkla mycket annat man ska ha koll på . OCH DET HAR JAG!!!   Fy fan, jag är bäst.... men jag förtjänar det, Jag har jobbat hårt som fan för det!   Haha! vet ni? Jag tycker att det är lättare att BACKA in och parkera är att KÖRA RAKT FRAM in... =) Det är coolt... Nu fattar jag vad du menar Annica =)   Ja.. Jag är stolt öve mig själv. Detta ska jag fixa =)   Pussipussen

Kommentarer
Postat av: dorran

visst e det skiiit coolt att backa:)

2009-05-29 @ 08:59:04
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0