Blås!


Jag säger som en dam på jobbet; " Det går upp och ner....Upp och ner" =)

Hade lektion igår, Provuppkörningen... Gick välla så där... Blir så jäkla nervös jämt när jag sitter där så ja....
Jag tyckte allt gick helt åt helvete och övervägde att skita i allt som har med körkort att göra... Men tydligen så var det inte fel på mitt körande.. bara mitt tänk..
Måste tänka efter före lite mera, planera lite mera.... Men de är i alla fall övertygade om att jag klarar av det om jag bara tänker lite tidigare =)

jaja, vi får se.... Blev förresten stoppad av Polisen och fick blåsa. Tur jag var nykter =)

Jaja...

Funderar på att ta ett livsavgörande beslut...... Måste nog ta tjuren vid hornen och göra det innan jag blir en bitter gammal kärring........

Ja.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

"upp å ner" ??

2009-05-27 @ 21:21:02
Postat av: dorran

det var ju naturligtvis jag som skrev upp å ner men men

2009-05-28 @ 19:24:00
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: dorran

vad för beslut!!!???

2009-05-31 @ 20:52:45
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0