Vår!

Började som sagt 7 i morse... överlevde dagen och såg ett fint vårväder så sakteliga smyga fram =) Tur att jag slutade kl 14.. Danny mötte mig på jobbet och vi gick ner på affären... När jag får körkort ska jag ALDRIG mer GÅ till affären! Inte efter jobb i alla fall... Cykla okey.. men GÅ när jag har jobbat, det enda vi gör på jobbet är att gå (springa) runt... Nu har vi ätit en god middag och ska mysa lite med Söndagsgodis.. fick inget igår ju. Får se hur länge jag orkar med tanke på att jag gick upp vid 6 i morse. Imorse ska jag jobba extra 14-21:30.. blir bra det. På Tisdag har jag körlektion igen.. Nu MÅSTE jag börja mängdträna som fan! Ibland känner jag mig säker på att det är väl fan ingen match att köra upp... sen blir jag osäker igen... speciellt när jag vet att de bedömmer hur mjukt och fint man kör... Alltså.. körskolan har en ny, 6-växlad Volkswagen, den pratar tyska, jag pratar Saab, möjligtvis Volvo.. I värsta fall Audi.. men jag kan säga att jag pratar då verkligen inte VW! hur fan ska detta gå? Tur att Magnus (min körlärare) sa att jag kör bra =) =) =) Lycka!! Han är min nya bästaste kompis =) Så så är det. Läs mer om eländet på www.Körkortsportalen.se Förresten, bara för att jag sa till Tina att mina fiskar har överlevt länge nu, ingen har dött! Så tror ni inte att en svart prickig har dött under pumpen! Förbaskat! Hej hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0