Trött

Åh vad trött jag är!

Är trött vid vanliga omständigheter men nu har jag ju UVI och är lite förkyld också... men lik förbaskat sköter jag mitt jobb som vanligt...  Till skillnad från dom som är hemma titt som tätt... jaja

Släpade mig i princip hem.. hade så jäkla ont i foten, vilket gör att jag går konstigt, vilket i sin tur gör att jag får ont i ryggen... Ond cirkel kanske? Ville bara sätta mig i en snödriva och sova...

Väl hemma insåg jag att det naturligtvis var jag som skulle laga mat.... som vanligt... blir så jävla trött... slutade med att jag gjorde lasange.. gott...
Kollar på film nu men ska gå och lägga mig snart... Ska börja kl 7 i morgon bitti.. så där okristligt tidigt igen =)

Nä god natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0