Nougat... Mmm..

Så där ja! Färdigjobbad för idag =)  Gick bra, de hade intro på ena sidan så jag fick vara bara på andra sidan vilket innebar att vi var 3 st på varje sida =) Skönt att kunna göra saker lite långsamt ibland =)

Nu när jag har kommi them så har Danny (Haha!) vart på afäären och handlat lite som jag har bestämt. Han har också handlat saker som jag inte har bestämt men det innebär bara att jag nu kan smaska varm shoklad och en dubblnougat =) yay!  Life is good...

Ska som sagt in med bilen till Ercen i morgon.. är ju jättebra om motorn sitter fast =) hihi.. så i morgon blir det till att gå upp vid 8. ja nu har jag mjölk så då blir det kaffe i alla fall så jag är människa...

Fan jag såg typ dubbelt när jag kom till jobbet, så ont i huvudet hade jag. Men det gick över efter tre koppar kaffe och en pratstund =) Tur att sånt går att fixa i alla fall....

Tänkte ju faktiskt sova en stund innan jag gick till jobbet men det sket sig... storasyster var på msn ju! =)


Nä nu ska jag kolla på law and order, dricka choklad och njuta av nougaten!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0