Mötesdag

idag har jag suttit i möte hela dagen, jobbigt men roligt =)  Rolig styrelse det där =)

Fick uppdrag så det var roligt och året planerades... nu har vi att göra!

Diskade lite när jag kom hem och nu sitter jag och väntar på att Hinkan ska komma förbi så ska vi käka lite gott och spela tv-spel =)

Imorgon är det Rännhola på Hotellet! Roligt! Ska fasen dansa asset av mig... MEn då lär du dansa med mig Annica =) hur jäkla troligt det nu blir... ;) Jaja

Sträcka lite på sig tror jag...

Hej hej

Kommentarer
Postat av: dorran

skulle inte tro det..."dansgolvet e till för dom som inte har råd att sitta i baren!!"

2009-03-07 @ 09:20:03
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0