Man lär så länge man lever...

Har vart lite dött på den här sidan nu... anledningen är att jag har vart på utbildning i 2 dagar och vart helt trött i pallet när jag har kommit hem... jag och sambon somnade vid en 22 igår.. det  händer inte så ofta då.... Sitter nu och är trött, skulle kunna sova nu men klockan är bara 20:00.

Kursen har vart helt underbart bra! Har lärt mig jättemycket!
Bra bra

 Imorgon ska jag tillbaka till huset med den röda lappen om ni kommer ihåg.... senaste rapporten jag hörde var 11st av 16 möjliga sjuka (på den vadelningen då,...

Hoppas för fasen att det går över snabbt! Dumma jäkla sjukdom!

Man kan skicka folk till månen men inte hindra Magsjuka.... Konstigt värre...

Jaja... nu ska jag glo på Csi i alla fall så jag inte somnar för tidigt =)

Många tankar går till Vimmelmamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0