Kort


Åh jag är så jäkla slut nu...

Så här har senaste veckan sett ut:

Måndag: Jobb
Tisdag: Körlektion
Onsdag: Jobba extra
Torsdag: Kurs, heldag
Fredag: Kurs, heldag
Lördag: Jobb, med kräks
Söndag: Jobb, utan kräks
Måndag (idag): Jobbat extra

Är lite slut idag. Det är fasen jobbigt att vara på den avdelningen utan spring....

I morogn ska jag vara ledig, mötet är inställt så jag har ingenting planerat på hela dagen! Skulle däremot behöva tvätta och övningsköra och plugga teori. Tror jag tar tvätten i morgon. Vi får se hur det blir

Onsdag är också bokad, Torsdagen likaså. Sen jobbar jag Fredag-Lördag.

Idag ska jag få min färg till bilen förresten! Så i helgen ska vi börja rostlaga =)
Ska bli så jäkla roligt att få lacken fin... Norsk krom är inte så jäkla roligt att titta på...

Hoppas bara att jag inte blir sjuk

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0