Jobb sen ledig...

Ska jobba tredje 14-21:30-turen idag.. sen är jag ledig i 4 dagar! yay vad skönt! Är ju inte roligt att gå till jobbet längre... bara ett nödvändigt ont...

Ska jobba på avdelningen där en boende har påstått att jag är elak.. vad roligt att vara trevlig liksom....

Gav rapport igår.. men blev hela tiden avbruten av rikspuckot som annica kallar henne... har tydligen inte lärt sig nåt alls... drygt...

Blev lite gnäll igår på en som jobbade spring att det gick för fort men hallå.... om du inte gör någonting så lär jag ju sätta fart eller hur? + att jag hade ensam medicin när hon gick... planering,planering.....
På 1 ½ timma så la hon 1 boende så där  har ni förklaringen....

jaja.... sånt e livet... men hoppas att det är bättre ledning på det andra stället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0