Guldbyxor

jaha så stod fina saaben på verkstaden då... försökte låsa den med nyckeln men det gick inte att få in den ens  :( måste smörja upp låset för om batteriet tar slut i dosan så kommer jag ju inte in i bilen och det är ju verkligen jättedumt...

Dagar som denna önskar man att man hade guldbyxor... i alla fall ett par mijoner eller så... lagningen lär ju gå på en tusenlapp i alla fall antar jag... men men... 

ja vädret är grått och trist och jag undrar vem i helsike det är som har beställt snö?? Annica?? jag har beställt vår och sol nu ju! Min beställning kom nog bort i posten eller nåt....

har hunnit prata med Linda lite och hon höll på med nåt så det bara blippade i bakgrunden.. datorer ni vet....

KOllar på Schindlers List just nu... eller lite halvt i alla fall.... har inte sett den set vi såg den i skolan och det är väl i alla fall...vänta nu.... ja en massa år sen var det i alla fall... ids inte räkna ut det =)

kanske ska skriva den däringa ansökan idag kanske.... dags nu känns det som....

Dags att kasta i dig lite ätbart nu tror jag....

tror det blir smoothie och lite nötter

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0