Fickparkering

Idag har jag lärt mig att fickparkera. Plus att jag skulle visa det som jag skulle öva på tills idag. Visade och var klart godkänd, trots utan massiv övning......

Fickparkeringen var busenkel! Enklare än vanlig parkering nästan... men ändå känns körkortet såååå långt borta...

Frågade hur många lektioner vi har kvar att göra och han räknade grovt på mellan 10-15st. kanske mer,kanse mindre... Sen har vi gått igenom ALLT! Tror inte att alla körskolor går igenom allting men å andra sidan blir jag ju kung på det här ju =)

Så nu ryker mopeden. Ska lägga ut det på blocket så kan jag köra,köra,köra!! Fan en lektion kostar ju 525 spänn så pengarna lär ju komma nånstans ifrån...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0