Det var ju inte så svårt

körlektionsdags idag! MIn "ordinarie" körlärare var tillbaks idag så jag bad om att vi gick igenom backa runt hörn... Det var ju fan inte svårt! Beror kanske på vilken körlärare man har? klarade det inte förra gången men klarade det första gången idag... ska träna på att parkera, både framåt och bakåt, till nästa gång... fredag alltså... får väl backa runt på gården =)

Mötte upp mamma i Borlönge och vi gick lite på Kupolen, sen åkte vi ner på stan. Väl där blev det Thai-buffe. Älskar det. Jag äter av någon anledning normal portion då =) Gott som fan var det...

Köpte en Lyckogroda också... Så nu står den i hallen och ska ge mig lycka och pengar, härligt värre!  Såg ett te på samma affär som hette Fairy tee... så det var jag ju bara tvungen att lukta på! Blev 2 hekto som fick följa med hem =)

En bok blev köpt också... jag vet, jag är en bokmal.... Jag tycker synd om människor som inte läser böcker... de missar så mycket... jag älskar att läsa!

Ringde Njurmottagningen också.. de skulle skicka en provremiss till mig och odla lite så skulle provet komma till dom så får min läkare ta ställning till om jag ska ha annan sort penicillin eller inte.. bra det.... nu blir det nog ordning.. =)

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och kolla  på Gilmore Girls

Här är lyckogrodan förresten =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0