Det blir bara värre och värre

Mötet var väl okey... inga enormt spännande nyheter direkt...Vi fick Brie och kex =) I like....

Just nu går jag på toa ca 1 gång i timman... det är ofta må jag säga... har trängningar och det börjar faktiskt göra ont upp mot njurarna... vart ska detta sluta tro? Har jag inte fårr remissen i morgon måste jag ringa.. inte fasen vill jag ha njurbäckeninflammation för det låter inte roligt alls....

Tog med mig Leif ut och övade lite parkering... gick väl superbra tror jag! Börjar tro på mig mer och mer faktiskt.... Känns bra.. men kortet känns ändå så långt bort...

I morgon ska jag ringa och ska lite timvik tror jag.. börjar bli dags...

nu ska jag laga mat

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0